Slides Framework
  • Innowacyjny zestaw narzędzi oparty na AI

    Obsługuj klientów telefonicznie, mailowo i przez chat na najwyższym poziomie. Zaawansowane rozwiązania Neuron zrewolucjonizują działanie Twojej firmy.

    Zacznij już dzisiaj Poznaj zalety
  • ACX neuron
    • Neuron AI
  • Produkt

    Wyobraź sobie system, który automatycznie analizuje rozmowy, dostarcza agentom inteligentne podpowiedzi również w czasie rzeczywistym, a także oferuje zaawansowane Voice i Chat BOTy, które pracują dla Ciebie 24/7.
    ACX neuron nie tylko usprawnia komunikację z klientami, ale także odkrywa przed Tobą ukryte trendy i możliwości dzięki głębokiej analizie danych. To przyszłość obsługi klienta – dostępna już dziś. Przekonaj się jak ACX neuron może zrewolucjonizować Twoje contact center i zachwycić Twoich klientów.

    app

    24/7 w 30 różnych językach

    ACX neuron pozwala na korzystanie z takich rozwiązań jak analizy predykcyjne, boty głosowe, obsługa klienta online i pomoc techniczna bez ograniczeń czasowych czy językowych.

  • Funkcjonalność

    • Speech Analytics
    • Conversation Analytics
    • AI Assistant
    • AI Knowledge Base
    • Voice BOT
    • Chat BOT
    • Speech Analytics to narzędzie oparte na dedykowanych modelach AI, które analizuje rozmowy telefoniczne z klientami. Ocenia jakość, identyfikuje odstępstwa i nadużycia oraz natychmiast sygnalizuje je na ekranie. Dzięki temu zyskujesz pełen wgląd w procesy obsługi i sprzedaży.

      Wybrane funkcjonalności:

      • Automatyczna ocena rozmów – w tym indywidualne oceny definiowane tekstowo.

      • Automatyczne podsumowania i sugestie – skrót najważniejszych informacji z rozmowy.

      • Analiza nastroju klienta – rozpoznawanie emocji i intencji.

      • Automatyczna ocena szansy sprzedaży – identyfikacja potencjalnych okazji biznesowych.

      • Wyszukiwanie fraudów – wykrywanie nadużyć i nieprawidłowości.

      • Pełna analiza ciszy w nagraniach – identyfikacja momentów bezczynności.

      • Diaryzacja – rozpoznawanie mówców w rozmowie.

      • Wyszukiwanie fraz i kombinacji fraz – monitorowanie kluczowych słów.
    • Conversation Analytics przekształca analizę maili i czatów w proste i efektywne zadanie. Dzięki dedykowanym modelom ACX, narzędzie automatycznie kategoryzuje wiadomości, personalizuje komunikację i generuje błyskawiczne odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Pomaga w wykrywaniu nadużyć, analizie sentymentu klientów i monitorowaniu wydajności zespołu.

      Wybrane funkcjonalności:

      • Kategoryzacja – automatyczne przypisywanie wiadomości do kategorii.

      • Automatyzacja odpowiedzi – szybkie generowanie odpowiedzi na często zadawane pytania.

      • Wykrywanie nadużyć i oszustw – identyfikacja podejrzanych treści.

      • Wykrywanie nadużyć i oszustw – identyfikacja podejrzanych treści.

      • Personalizacja komunikacji – dostosowanie treści do indywidualnych potrzeb klientów.

      • Optymalizacja procesów biznesowych – analiza danych w celu usprawnienia działań.

      • Analiza sentymentu – rozpoznawanie emocji w wiadomościach.

      • Wykrywanie trendów – identyfikacja często pojawiających się problemów lub pytań.
    • AI Assistant to zaawansowane narzędzie, które w czasie rzeczywistym monitoruje rozmowy między agentem a klientem. Wykorzystuje informacje z bieżących danych oraz poprzednich interakcji z klientem. Dostarcza agentom kontekstowe podpowiedzi i strategie, przybliżając rozmowę do sukcesu.

      Wybrane funkcjonalności:

      • Analiza w czasie rzeczywistym – identyfikacja kluczowych tematów i problemów.

      • Kontekstowe podpowiedzi – sugestie odpowiedzi i informacje o produktach.

      • Techniki perswazyjne – propozycje strategii przekonywania klienta.

      • Personalizacja komunikacji – dostosowanie sugestii do indywidualnych potrzeb.

      • Wykrywanie nastroju – analiza tonu i emocji klienta.

      • Uczenie się na podstawie interakcji – ciągłe doskonalenie na podstawie feedbacku.

      • Przyjazny interfejs – czytelne i nieinwazyjne prezentowanie sugestii.
    • AI Knowledge Base to baza wiedzy napędzana sztuczną inteligencją, która zrewolucjonizuje zarządzanie informacją w Twojej firmie. Analizuje dokumenty i treści w czasie rzeczywistym, dostarczając natychmiast najlepsze odpowiedzi i rekomendacje.

      Funkcjonalności:

      • Inteligentne wyszukiwanie – pytaj w języku naturalnym i otrzymuj precyzyjne odpowiedzi.

      • Analiza dokumentów – automatyczne indeksowanie i interpretacja treści.

      • Personalizowane podpowiedzi – rekomendacje dostosowane do Twojego kontekstu.

      • Integracja z narzędziami – łatwe połączenie z istniejącymi systemami.

      • Wsparcie wielojęzyczne – idealne dla międzynarodowych zespołów.

      • Przyjazny interfejs – intuicyjny design ułatwiający korzystanie z systemu.
    • Voice BOT to zaawansowane narzędzie do automatyzacji komunikacji głosowej z klientami. Wykorzystuje technologie NLP, ASR i TTS, umożliwiając naturalne prowadzenie rozmów. W pełni zintegrowany z systemem Contact Center ACX, Voice BOT może być wykorzystany w już realizowanych projektach.

      Funkcjonalności:

      • Naturalna interakcja głosowa – rozpoznaje mowę i generuje odpowiedzi w czasie rzeczywistym.

      • Rozumienie języka naturalnego (NLP) – interpretuje intencje i emocje rozmówców.

      • Automatyzacja obsługi klienta – wykonuje rutynowe zadania.

      • Dostępność 24/7 – nieprzerwana obsługa o każdej porze.

      • Personalizacja interakcji – dostosowuje komunikację do potrzeb klienta.

      • Integracja z systemami CRM – aktualizuje dane i zapewnia spójność informacji.

      • Analiza danych i raportowanie – gromadzi cenne dane z rozmów.

      • Wsparcie wielojęzyczne – komunikacja z międzynarodową bazą klientów.
    • ACX ChatBOT to dedykowany wirtualny asystent w kanale chat. Tworzymy modele dostosowane do wybranych scenariuszy, zapewniając efektywną i spersonalizowaną obsługę klienta.

      Funkcjonalności:

      • Automatyczne odpowiedzi – natychmiastowe informacje na najczęściej zadawane pytania.

      • Dostępność 24/7 – ciągła obsługa klientów.

      • Integracja wielokanałowa – działa na stronie WWW, w aplikacjach mobilnych i komunikatorach.

      • Personalizacja komunikacji – dostosowuje odpowiedzi do indywidualnych potrzeb.

      • Przekierowywanie do agenta – przekazuje złożone sprawy konsultantowi.

      • Analiza danych – gromadzi informacje o interakcjach.

      • Łatwa integracja – szybkie wdrożenie i skalowalność.

      • Automatyzacja rutynowych zadań – odciąża zespół, pozwalając skupić się na ważniejszych sprawach.

Kluczowe zalety

  • app

    Wzrost efektywności

    Wprowadzenie ACX neuron do konwersacji pozwala na prowadzenie wielu rozmów równolegle i skrócenie czasu rozmów. Pozwala wybrać, czy wykorzystać efektywność do redukcji kosztów, czy do poprawy poziomu usług.

  • app

    Asystent

    ACX neuron sugeruje operatorowi konkretne działania w oparciu o intencję rozmowy. Sztuczna inteligencja nie tylko odpowiada na pytania w oparciu o bazę wiedzy, ale także automatyzuje część interakcji z klientem.

  • app

    Scenariusze

    ACX neuron jest w stanie zweryfikować zgodność rozmowy klienta i agenta z określonym scenariuszem.

  • app

    Integracja

    ACX neuron jest natywnie zintegrowany z systemem ACX Contact Center co pozwala na pełną wymianę informacji pomiędzy systemami.

Pakiety

  • Start

    PLN0
    Wypróbuj za darmo
    • Analytics
    • Speech Analytics
    • AI Assistant
    Poznaj ACX neuron
  • Simple

    PLN60
    za licencję na Agenta
    • Analytics
    • Speech Analytics
    • AI Assistant
    Zapytaj
  • Premium

    PLN250
    za licencję na Agenta
    • Dedykowane modele
    • Optymalizacja wydajności
    • Omnichannel
    • Definiowanie scenariuszy
    Zapytaj
app

Zostańmy w kontakcie

Rozwiążemy Twoje problemy. Doradzimy. Rozwiejemy wątpliwości.

acxcc.com

info@acxcc.com

+48 (22) 2210101