-
Innowacyjny zestaw narzędzi oparty na AI
Obsługuj klientów telefonicznie, mailowo i przez chat na najwyższym poziomie. Zaawansowane rozwiązania Neuron zrewolucjonizują działanie Twojej firmy.
Zacznij już dzisiaj Poznaj zalety
Obsługuj klientów telefonicznie, mailowo i przez chat na najwyższym poziomie. Zaawansowane rozwiązania Neuron zrewolucjonizują działanie Twojej firmy.
Zacznij już dzisiaj Poznaj zaletyWyobraź sobie system, który automatycznie analizuje rozmowy, dostarcza agentom inteligentne podpowiedzi również w czasie rzeczywistym, a także oferuje zaawansowane Voice i Chat BOTy, które pracują dla Ciebie 24/7.
ACX neuron nie tylko usprawnia komunikację z klientami, ale także odkrywa przed Tobą ukryte trendy i możliwości dzięki głębokiej analizie danych. To przyszłość obsługi klienta – dostępna już dziś. Przekonaj się jak ACX neuron może zrewolucjonizować Twoje contact center i zachwycić Twoich klientów.
ACX neuron pozwala na korzystanie z takich rozwiązań jak analizy predykcyjne, boty głosowe, obsługa klienta online i pomoc techniczna bez ograniczeń czasowych czy językowych.
Speech Analytics to narzędzie oparte na dedykowanych modelach AI, które analizuje rozmowy telefoniczne z klientami. Ocenia jakość, identyfikuje odstępstwa i nadużycia oraz natychmiast sygnalizuje je na ekranie. Dzięki temu zyskujesz pełen wgląd w procesy obsługi i sprzedaży.
Wybrane funkcjonalności:
Conversation Analytics przekształca analizę maili i czatów w proste i efektywne zadanie. Dzięki dedykowanym modelom ACX, narzędzie automatycznie kategoryzuje wiadomości, personalizuje komunikację i generuje błyskawiczne odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Pomaga w wykrywaniu nadużyć, analizie sentymentu klientów i monitorowaniu wydajności zespołu.
Wybrane funkcjonalności:
AI Assistant to zaawansowane narzędzie, które w czasie rzeczywistym monitoruje rozmowy między agentem a klientem. Wykorzystuje informacje z bieżących danych oraz poprzednich interakcji z klientem. Dostarcza agentom kontekstowe podpowiedzi i strategie, przybliżając rozmowę do sukcesu.
Wybrane funkcjonalności:
AI Knowledge Base to baza wiedzy napędzana sztuczną inteligencją, która zrewolucjonizuje zarządzanie informacją w Twojej firmie. Analizuje dokumenty i treści w czasie rzeczywistym, dostarczając natychmiast najlepsze odpowiedzi i rekomendacje.
Funkcjonalności:
Voice BOT to zaawansowane narzędzie do automatyzacji komunikacji głosowej z klientami. Wykorzystuje technologie NLP, ASR i TTS, umożliwiając naturalne prowadzenie rozmów. W pełni zintegrowany z systemem Contact Center ACX, Voice BOT może być wykorzystany w już realizowanych projektach.
Funkcjonalności:
ACX ChatBOT to dedykowany wirtualny asystent w kanale chat. Tworzymy modele dostosowane do wybranych scenariuszy, zapewniając efektywną i spersonalizowaną obsługę klienta.
Funkcjonalności:
Wprowadzenie ACX neuron do konwersacji pozwala na prowadzenie wielu rozmów równolegle i skrócenie czasu rozmów. Pozwala wybrać, czy wykorzystać efektywność do redukcji kosztów, czy do poprawy poziomu usług.
ACX neuron sugeruje operatorowi konkretne działania w oparciu o intencję rozmowy. Sztuczna inteligencja nie tylko odpowiada na pytania w oparciu o bazę wiedzy, ale także automatyzuje część interakcji z klientem.
ACX neuron jest w stanie zweryfikować zgodność rozmowy klienta i agenta z określonym scenariuszem.
ACX neuron jest natywnie zintegrowany z systemem ACX Contact Center co pozwala na pełną wymianę informacji pomiędzy systemami.
Rozwiążemy Twoje problemy. Doradzimy. Rozwiejemy wątpliwości.