Czy liczyłeś/aś kiedyś jak pracuje twój dialer? Jak optymalizacja może wpłynąć na Twoje KPI?
Managerowe CC nie zawsze zdają sobie sprawę jak znaczny wpływ na wyniki biznesowe ma rodzaj wykorzystywanego rozwiązania. W celu maksymalizacji efektywności realizowanych projektów w rozwiązaniu ACX zaimplementowany został autorski zestaw współbieżnych algorytmów opracowanych w wyniku przeprowadzanych symulacji oraz analizy znacznej ilości danych operacyjnych.
Naszym celem było stworzenie skutecznego i automatycznego mechanizmu, który wspomaga realizację kampanii wychodzących nie tylko w obszarze doboru odpowiedniej ilości generowanych połączeń, ale również poprzez analizę kilku obszarów pracy systemu takich jak: założone rozłożenie ruchu, czasy realizacji kampanii, harmonogramy pracy konsultantów, docieralność w czasie, przełożenia, oczekiwany wynik operacyjny etc.
W efekcie dialer ACX nie ma konkurencji na rynku. Osiąga czas produktywny na poziomie 50 minut w godzinie pracy bez znaczenia na jakich bazach pracuje klient.
Zaawansowane tryby dzwonienia o wysokiej skuteczności:
AI Predictive, Preview, Power-Dialing, Predictive Manualny, Progressive, 1:1
AI predictive o skuteczności 95% przy poziomie dropów 1-2% bez względu na jakość bazy
- Bardzo szybka detekcja poczt głosowych o skuteczności 97% (autorski mechanizm AI)
- Zaawansowany skrypter graficzny z możliwościami wielu integracji
- Customer 360°
- Szczegółowa historia rekordu w tym modyfikacji
- Dynamiczne zarządzanie prezentacją numeru dla każdego z rekordów na podstawie wielu kryteriów
- Podążanie rekordów za Agentem
- Priorytetyzacja rekordów
- Zarządzanie rekordami kampanii w locie: przekładanie, blokowanie, modyfikacja, łatwe wyszukiwanie
- Wbudowane wsparcie dla RODO oraz innych regulacji
- Dowolna struktura poł danych kampanii w tym nieograniczona liczba numerów telefonów
- Kalendarze oddzwonień (prywatne i projektowe)
- Czarne listy globalne i per kampania
- Kampanie wieloetapowe (podział wg. kompetencji agentów)
- Przekazywanie połączeń/rekordów pomiędzy kampaniami
- Blendowanie 'żywego' agenta z botem w jednym połączeniu
- Automatyczne tagowanie rozmów na podstawie słów kluczowych poprzez wbudowany ASR
- Nagrywanie rozmów stereo, kompresja o wysokiej wydajności i szyfrowanie, eksportowanie nagrań online
- Pełna integracja oddzwonień inboundowych w kampaniach outbound
- Bardzo szczegółowe raportowanie (kilkaset matedanych kontaktu)
- Obsługa do 5000 jednocześnie pracujących konsultantów w klastrze ACX
- Pełne wsparcie redundancji w obszarze baz danych oraz serwisów
Doskonały dialer to nie wszystko. Poza referencyjnymi statystykami algorytm na bieżąco dokonuje analizy skuteczności dobranych współczynników naddzwaniania predyktywnego, przebiegu pracy konsultantów, postępów realizacji kampanii, skali ruchu przychodzącego, rodzaju oraz jakości baz danych, metodyki pracy konsultantów na skryptach i na tej podstawie dobiera najskuteczniejszą strategię dzwonienia zapewniając jak najmniejsze straty w postaci nadmiarowych połączeń i czasu oczekiwania konsultantów.
Konfiguracja kampanii pozwala na parametryzację wielu aspektów działania i pokrycie różnorodnych nawet bardzo specyficznych wymagań stawianych przez założenia biznesowe projektu. Rozwiązanie ACX oferuje całą paletę przemyślanych i dedykowanych dla tego celu funkcjonalności
ACX nie ma sobie równych! Przekonaj się i przetestuj nasz system.
Wyceń swoje ACX