+48 (22) 221 01 01

Blog.

Najnowsze artykuły na blogu ACX



Magia sprzedaży przez telefon – 50 sprzedaży dziennie?

50 sprzedaży dziennie? Brzmi jak ambitne marzenie – i dokładnie takim pozostanie, jeśli nie podejdziesz do tego celu z chłodną kalkulacją i dobrym planem. Sprzedaż to matematyka i system, nie przypadek. Dlatego pierwszym krokiem jest rozbicie celu na mierzalne, logiczne etapy.

Zobacz więcej


Turbodoładowane Contact Center. Jak uzyskać Turbo wynik.

Aby osiągnąć „turbo wynik” w contact center, nie wystarczy tylko zwiększyć liczbę połączeń czy zatrudnić więcej konsultantów. Kluczem jest zintegrowane podejście oparte na nowoczesnej technologii i świadomym zarządzaniu procesami.

Zobacz więcej


Voiceboty, chatboty, sztuczna inteligencja.

Automatyzacja obsługi klienta i sprzedaży za pomocą voicebotów i chatbotów to nie tylko moda – to strategiczny kierunek rozwoju firm, które chcą nadążać za oczekiwaniami klientów i budować przewagę konkurencyjną.

Zobacz więcej

Wyceń swoje ACX

Uzyskaj najwyższą dostępną skuteczność w zakresie optymalizacji czasu pracy, kosztów i jakości projektów.