+48 (22) 221 01 01

Inteligentny blending.

Unikalna funkcjonalność

Połączenie wielu kampanii pracujących w trybach outbound oraz inbound w ramach jednego projektu bywa zazwyczaj dość trudne w utrzymaniu i zarządzaniu.
Mając na uwadze te doświadczenia, w ACX opracowana została unikalna funkcjonalność pozwalająca na zmaksymalizowanie wydajności prowadzonych kampanii dzięki dynamicznemu przepisywaniu agentów do kampanii na podstawie analizy generowanego ruchu outbound (jakość bazy, ilość rekordów, oddzwonieni), poziomu zaangażowanie poszczególnych konsultantów oraz skali na ruchu przychodzącym (inbound).

Kluczowe zalety

- Bardzo wysoka końcowa skuteczność realizacji kampanii
- Brak konieczności stałego monitorowania postępu i wyników kampanii dzięki adaptacyjnemu algorytmowi uczącemu się i reagującemu na zmiany
- Zminimalizowana konieczność nadzoru nad realizacja postępów kampanii
- Doskonałe wyniki nawet w kilkuset kampaniach prowadzonych w oparciu o te same zespołu agentów
- Doskonałe wyniki operacyjne bez żmudnej analizy i konfiguracji
- Brak wpływu kampanii z 'kończącymi się bazami' na efektywność operacyjną
- Obsługa wielu kampanii jednocześnie w ramach tych samych grup agentów
- Procentowe priorytetyzowanie kampanii - gwarancja utrzymania realizacji nawet przy bardzo dużej liczbie jednoczesnych kampanii
- Automatyczne i dynamiczne przydzielanie agentów do kampanii na podstawie priorytetów, jakości bazy danych i skali ruchu przychodzącego
- Gwarancja utrzymania współczynnika procentowego pomiędzy obsługą ruchu przychodzącego i wychodzącego
- Gwarancja bezwzględnie optymalnego wykorzystania czasu pracy agentów bez względu na jakość baz
- Gwarancja utrzymania SLA bez statycznego alokowania agentów

Odciążenie supervisorów
i managerów

Funkcjonalność doskonale komponuje się z dialerem AI - wspólnie zapewniają około 99% ciągłości pracy konsultantów bez względu na jakość bazy w kampaniach czy obciążenie na ruchu przychodzącym. Mechanizm automatycznie zapewnia utrzymanie zakładanych współczynników nawet przy znacznej ilości (nawet kilkuset) współbieżnych kampanii.
Funkcja Blending odciąża supervisorów i managerów z monotonnego monitorowania i 'przestawiania' kampanii, gdyż sama nadzoruje i zmienia parametry konieczne do utrzymania zakładanych rezultatów.