+48 (22) 221 01 01

Matryca systemu.

Przewidywanie i optymalizacja

Dzięki nowoczesnym algorytmom, sieci wektorów i zaawansowanej analizie, ACX zapewnia że każda decyzja jest podejmowana w oparciu o dane, analizy i przewidywania. To narzędzie, które nie tylko reaguje na bieżącą sytuację, ale także przewiduje przyszłość i przydziela zasoby tak, aby Twoje Contact Center działało sprawniej niż kiedykolwiek wcześniej.

Matryca systemu ACX to zaawansowana struktura oparta na sieci wektorów, która w czasie rzeczywistym analizuje, przetwarza i steruje wszystkimi procesami w systemie Contact Center. Działa jak mózg systemu, łącząc dane z różnych źródeł, historię, liczniki projektowe oraz systemowe, podejmuje inteligentne decyzje i na bieżąco uczy się na podstawie wynikó podjętych decyzji.

Optymalne rozwiązania

Wprowadzając ACX na rynek zagwarantowaliśmy, że jego użytkownicy w łatwy sposób wykorzystają w pełni dostarczone funkcjonalności do realizacji nawet bardzo skomplikowanych i wymagających założeń biznesowych bez konieczności sięgania po dodatkowe usługi np. programistów lub narzędzia innych dostawców. Nasz profesjonalny zespół oddajemy również do Państwa dyspozycji i służymy wsparciem.

Zobacz referencje